Засоби та шляхи формування системи екологічної освіти в школі.

Автор(и)

  • T.V. Trubeko Часовоярська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15, Бахмутської районної ради Донецької області, м. Часів Яр, Україна

Анотація

Однією з найбільших проблем сучасного людства є екологічний стан довкілля. Глобальна екологічна криза, в умовах якої ми живемо, є наслідком дії багатьох чинників. Це і споживацький підхід до природи, і нерегульоване зростання народонаселення тощо. Але, якщо подивитися на проблему глибше, то виявиться ще одна, чи не найсуттєвіша, причина екологічної кризи, – глибоке падіння духовності та моралі, низький рівень екологічної освіти та виховання, екологічної культури переважної більшості мешканців планети. Досвід засвідчує, що формування екологічної культури може відбуватися стихійно, внаслідок критичного осмислення людиною наслідків своєї власної діяльності та діяльності інших людей в природі. Інший шлях пов’язаний з освітою, коли екологічна культура особистості формується на основі певних екологічних знань, сукупності норм, зразків поведінки та діяльності щодо природних об’єктів. Цей шлях є більш ефективним.

Біографія автора

T.V. Trubeko, Часовоярська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15, Бахмутської районної ради Донецької області, м. Часів Яр, Україна

учитель хімії та біології вищої категорії, старший учитель

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 3. Екологічна освіта