Формування базових компонентів «нової української школи» через науково-дослідницьку діяльність засобами інтеграції екології та природничих дисциплін.

Authors

  • R.S. Morozova гурток «Екологічне краєзнавство» Донецького обласного центру туризму, м. Часів Яр, Україна

Abstract

Входження української освіти у європейський освітній простір вимагає реформування всіх її ланок. Реформуванню підлягає і викладання предмету фізика. Ні для кого не секрет, що фізика-складна наука, і не кожна дитина має здібності до її вивчення. Але, як наголосила у своєму виступі на Всеукраїнській педагогічній конференції міністр освіти і науки Лілія Гриневич «Наше завдання – кожній дитині дати доступ до якісної освіти. І кожна дитина, не залежно від її здібностей, має право на успіх в житті, на максимальне розкриття власних здібностей, яке може запропонувати якісна освіта». Тому метою вивчення фізики в сучасній школі є розвиток особистості учня, формування загальнокультурної компетентності на основі загальнолюдських та духовних цінностей, наукового світогляду, системних знань, умінь, навичок, закладених у шкільній програмі.

Author Biography

R.S. Morozova, гурток «Екологічне краєзнавство» Донецького обласного центру туризму, м. Часів Яр, Україна

заступник директора з НВР, вчитель фізики,
керівник гуртка