Наскрізне екологічне виховання на уроках природничого циклу.

Authors

  • A.V. Nekrasova Рибинська ЗОШ І–ІІІ ступенів, Донецька область

Abstract

Екологічні проблеми сучасності є найбільш значущими для суспільства. Антропогенне втручання, впливаючи на природні процеси, призводять до глобальних змін на планеті. Саме сьогоднішнім школярам доведеться працювати над зведенням цього впливу до мінімуму. В зв’язку з цим виникає необхідність виховання екологічної свідомості, формування екологічної культури підростаючого покоління. В ідеалі кожен випускник сучасної школи повинен дотримуватись правил природокористування в побуті, на лоні природи, на робочому місці. Відповідно програмам МОН України викладання предмету «Екологія» починається тільки в 11 класі. Обсяг навчального матеріалу відповідає 17 академічним годинам. Але у сучасного одинадцятикласника система світогляду вже майже сформована. В тому числі сформовані і екологічні переконання та екологічна культура. Тому впливати на ці якості особистості, а тим більш, змінювати їх у 17–18 років (вік сучасного випускника) майже неможливо. Тому доцільним є починати екологічне виховання школяра набагато раніше за рахунок виховних заходів та уроків природничого циклу.

Author Biography

A.V. Nekrasova, Рибинська ЗОШ І–ІІІ ступенів, Донецька область

вчитель біології та хімії