Трансформація екологічної освіти україни в умовах світового дискурсу.
Abstract
Освіта фіксує в суспільній свідомості образ світу і спосіб життя людей в ту чи іншу епоху, але на переломних етапах, вона генерує нові життєві смисли і цінності, транслює їх в майбутнє. В цьому плані, освіта виступає, з одного боку, як відображення глибинних підстав культури, а з іншого, – як своєрідний проект можливих змін. Однією із основних тенденцій світового розвитку ХХІ ст. є переоцінка цінностей та пріоритетів, в такому ракурсі освіта набуває стратегічного значення і перетворюється не лише на інструмент соціально- політичного прогресу, а є однією з його об’єктивних умов. Екологічна освіта включає процеси навчання, виховання, розвитку особистості, її спрямовано на формування екологічної культури як складової системи національного і громадянського виховання всіх верств населення України (в тому числі через екологічне просвітництво за допомогою громадських екологічних організацій та природоохоронних установ).References
Шумілова А. В. Формування екологічної свідомості школярів еколого-освітніми заходами НПП «Слобжанський» / А. В. Шумілова // Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна серія «Екологія». – 2015. – Вип. 13.– C. 104–111.
Клименко О. М. Болонський процес в Україні: в пошуку національної моделі системи вищої освіти / О. М. Клименко // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. – 2013. – № 3. – С. 58–63.
Семенюк С. Б. Інноваційні передумови формування системи освіти в умовах економіки знань / С. Б. Семенюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 2. – С. 175–182.
Всесвітня конференція з вищої освіти – 2009: «Нова динаміка вищої освіти і науки для соціальної [...]: Комюніке, Міжнародний документ від 08.07.2009 р . [Електронний ресурс]. – режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/952_011.