Маркетинг інновацій та екологічний брендинг.

Автор(и)

  • N.S. Piatyhorets Великоанадольський лісовий коледж, смт. Графське, Україна

Анотація

Політика брендингу, починаючи від створення товару й продовжуючи його існуванням на ринку, є важливою складовою маркетингової діяльності провідних товаровиробників. Адже якщо товар «брендовий» – то він є таким, що свідчить про гідний рівень якості, про популярність, престижність тощо. Нині все більшого значення при виборі продукції споживачами набувають екологічні властивості товарів. Початок системи екологічних оцінок товарів був покладений у сер. 80-х років ХХ століття підприємцями, що звернули увагу у своїй практичній діяльності на те, що споживачі в процесі задоволення своїх потреб почали прагнути до зростання власної якості життя. Завданням маркетологів у процесі брендингу екологічної інновації є все- бічний наголос на екологічних властивостях товару для позиціонування його у свідомості споживачів як того, купівлі якого слід надати перевагу в першу чергу. Виділенням екологічних властивостей продукції та її позиціонуванням на ринку займається принципово новий вид брендингу – екологічний брендинг.

Біографія автора

N.S. Piatyhorets, Великоанадольський лісовий коледж, смт. Графське, Україна

директор

Посилання

Волосатова У. А. Эко-брендинг как инструмент экологического маркетинга /Волосатова У.А. // Известия ВолгГТУ. – 2009.– № 2. – С. 211–214.

Гришко Л. Екологічно чисті продукти в Україні: попит перевищує пропозиціію [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dwworld.de/dw/article/0,,5583047,00.html.

Маркетинг и брендинг [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.intalev.ua/index. php?id=9518.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Круглий стіл «Екологічна безпека Придніпровсько-Донецького регіону: сучасний вимір та шляхи подолання екологічної загроз