Набуття дітьми дошкільного віку екологічних компетенцій в умовах педагогічного процесу.
Abstract
Базовим компонентом дошкільної освіти України визначено, що природнича освіченість дошкільників передбачає наявність у них уявлень про природне середовище, багатоманітність явищ природи, причинно-наслідкові зв’язки у природному довкіллі та взаємозв’язок природних умов, позитивний і негативний вплив людської діяльності на стан природи. Ціннісне ставлення дитини до природи виявляється у її природодоцільній поведінці: виважене ставлення до рослин і тварин, готовність включатись у практичну діяльність, що пов’язана з природою, дотримуванням правил природокористування. Держава повинна гарантувати підтримку в організації різних форм виховання і навчання, створення необхідних умов для набуття майбутніми громадянами екологічних компетенцій починаючи вже з дошкільного періоду.Downloads
Issue
Section
Секція 3. Екологічна освіта