Щодо питання про форми навчальної роботи з екології на прикладі шкільного лісництва.

Authors

  • A.I. Leshchenko Благодатненська ЗОШ І–ІІ ступенів
  • I.I. Petrenko Валер’янівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Abstract

Екологічна освіта і виховання це проблема першочергового значення, без якої неможливо поліпшити стан навколишнього природного середовища. Разом з тим, Національною стратегією розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки однією з основних проблем, які стримують розвиток освітньої галузі, визнано повільне здійснення екологізації системи освіти та передбачено посилення екологічної підготовки учнів. В цьому контексті, важливе значення має позакласна робота з екології яка сприяє підвищенню зацікавленості і мотивації до навчання, розвитку дослідницької діяльності школярів, формуванню практичних умінь і навичок. При цьому вона має бути тісно пов’язана з життям, з програмовим матеріалом, а її зміст – відповідати віковим особливостям розвитку учнів та їхнім інтересам.

Author Biographies

A.I. Leshchenko, Благодатненська ЗОШ І–ІІ ступенів

директор, вчитель біології

I.I. Petrenko, Валер’янівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

вчитель, керівник РМО вчителів географії