Щодо питання про форми навчальної роботи з екології на прикладі шкільного лісництва.
Abstract
Екологічна освіта і виховання це проблема першочергового значення, без якої неможливо поліпшити стан навколишнього природного середовища. Разом з тим, Національною стратегією розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки однією з основних проблем, які стримують розвиток освітньої галузі, визнано повільне здійснення екологізації системи освіти та передбачено посилення екологічної підготовки учнів. В цьому контексті, важливе значення має позакласна робота з екології яка сприяє підвищенню зацікавленості і мотивації до навчання, розвитку дослідницької діяльності школярів, формуванню практичних умінь і навичок. При цьому вона має бути тісно пов’язана з життям, з програмовим матеріалом, а її зміст – відповідати віковим особливостям розвитку учнів та їхнім інтересам.Downloads
Issue
Section
Секція 3. Екологічна освіта